סכומי ההגרלה הבאה:
מחזור 175001 ביום 16/12/17
₪15,000,000
סכומי ההגרלה הבאה:
הגרלה 2968 מיום 19/12/17
₪28,000,000
חדשות לוטונט >>
  • 03/12/2017:   מחפשים עבודה לוטונט מחפשת אותכם צרו קשר דרך האתר או דרך הפייסבוק …
  • 03/12/2017:   חברת לוטונט מאחלת חג חנוכה שמח לקהל לקוחותינו וכל בית ישראל!
  • 01/11/2017:   חדש בתחנת הלוטו – ניתן לשלוח טופס לוטו להגרלות הקרובות עד השעה 16:00
  • 23/09/2017:   יש לנו זוכים ! המאושרים שזכו ב- 5 וחזק הם: ע. מירושליים מ. מראשון לציון ס. מ כעביה ר. מכרמיאל ועוד מאות זוכים ב- 5 , 4 וחזק , 4 , 3 וחזק ,3 בקרוב אצלכם!
  • 01/09/2017:   לוטונט מברכת את א. מאילת שזכה ב 250,000 בהגרלה 2711
  • 01/09/2017:   לוטונט מברכת את שלושת הזוכים בפרס השלישי בלוטו בהגרלה 2711
займы онлайн на карту займ на карту займ на карту онлайн срочный займ на карту онлайн займ на карту быстрый займ на карту займ на карту срочно займ на карту мгновенно оформить займ на карту займ на карту без проверок мгновенный займ на карту

שירות הלקוחות בלוטונט הוא ערך עליון

חברת לוטונט חרתה על דיגלה את השירות כערך מרכזי. כחברה שמרכז פעולתה הוא לתת שירות ללקוחות חברת לוטונט עושה כל מאמץ אפשרי לתת מענה לפניות לקוחותיה במהירות, יעילות ואדיבות. גאוותנו על לקוחותינו והקשר האישי הישיר והבלתי אמצעי שנוצר בין נציגינו לבין לקוחותינו.

דף הבית » סיפורי עובדים

סיפורי עובדים

חני, מזכירות 
נאווה, משאבי אנוש 
מיכל, שיווק 
שרית, שירות לקוחות

מקרה אמיתי, בהן צדק :

בוקר אחד יצרתי קשר עם לקוחה לבשר על זכייה של מעל 32,474 ₪. ובתגובה נעניתי :"את המלאך שנשלח אלי" והוסיפה: אני מובטלת, אם חד-הורית ל3 ילדים. ניצלתי את כל חסכונותי. חזרתי כעת מראיון עבודה מיואשת ומדוכאת מפחד מה העתיד צופן לי. התיישבתי עם כוס קפה ביד ובתחינה פניתי ליושב במרומים ובקשתי: אנא עזור לי – אחרת אגיע לפת לחם, ומה אומר לילדי???????? ואז מגיעה שיחת הטלפון שלך . "נשלחת אלי כמלאך מלמעלה לתחינתי"…………..
ר ב ק ה


חני, מזכירות

דבר ראשון בבוקר:

מדליקה נרות במשרד, שמה מוזיקה, רוצה שאנשים ירגישו בבית.

מוטו:

"צריך לקחת צ'אנסים בחיים, לא לפחד כלל" "חיוך עולה פחות מחשמל, אבל נותן יותר אור"

ממלאת:

לוטו, בעיקר בהגרלות הגדולות.

במקרה שאזכה בפרס:

אני מתנדבת בבתי אבות, בעבר גם בבית לוינשטיין. אני יודעת לאיזה מצוקות אנשים מגיעים בחיים האלה.הייתי קודם כל תורמת ועוזרת למי שצריך. כמובן שהייתי דואגת לשני התאומים שלי, הנשמות שלי – בלימודים, בנסיעות לחו"ל. הייתי סוף סוף מכסה את המשכנתא שלי.

סיפור משנותיי בלוטונט:

לפני שנתיים ישבתי בדלפק הקבלה, והגיעה אלי שיחה ממנויה פעילה שלנו, בלוטונט, שמעוניינת לסיים את המנוי. מתחילת השיחה התחברנו, גילינו שאנחנו בנות אותו הגיל והתחלנו לקשקש. דיברנו על הא ודא – ילדים, עבודה, פיגועים – ובסוף השיחה היא החליטה שלא לבטל את המנוי, אלא להמשיך ולהשתתף בהגרלות הלוטו באמצעות לוטונט.

שבועיים לאחר מכן קיימה חברת לוטונט הגרלה בין כל המנויים הפעילים של החברה, כשבפרס הראשון הוצבה מכונית שברולט חדשה. אחת המנויות שלנו זכתה בפרס, והגיעה למשרדי החברה שלנו בראש העין בכדי לקבל את המפתחות ולהצטלם עם מנכ"ל החברה. אני מלמעלה שומעת שמישהי אומרת שהיא "מחפשת את חני, מחפשת את חני…".

לאחר כמה רגעים, עולה במדרגות אישה בת גילי, וניצבת מולי בחיוך גדול "את חני?" היא שואלת אותי. אמרתי "כן, עם מי יש לי הכבוד?". מעולם לא ראיתי את האישה הזאת בחיי. מסתבר שזו אותה אישה, תושבת קריית טבעון, שקשקשנו חצי שעה בטלפון שבועיים קודם. היא לא היתה מוכנה לעזוב, למרות שכבר קיבלה את המפתחות לשברולט, בלי להגיד לי תודה. "בזכותך יש לי אוטו חדש, בזכותך…" היא חזרה ואמרה לי. היה מרגש להיות במצב כזה, ועוד מול אדם שטרם היכרתי פנים מול פנים.

חזרה לראש הדף


נאווה, משאבי אנוש לשעבר

היום מנהלת שירות

דבר ראשון בבוקר:

מנשקת את הילדים היפים שלי.

מוטו:

"רק המעז מנצח"

מה חשוב לי בעבודה:

חשובות לי ההצלחות שלנו, לעמוד במשימות, להגיע ליעדים. חשוב לי להרגיש קשר אישי עם הלקוחות. בזמן מלחמת לבנון השנייה, עבדתי בלוטונט כמנהלת שירות לקוחות. אני מכירה חלק מהלקוחות שלנו שגרים בצפון הארץ, אני מדברת על לקוחות ותיקים שרצים איתנו הרבה זמן. אני יכולה להגיד ששוחחתי איתם כמה פעמים, ואפילו הצענו להם להתארח אצלינו. לא ציפיתי שאגיע לקירבה כזאת עם לקוחות כשהצטרפתי ללוטונט לפני שלוש שנים.

אולי השותפות בתקווה, בחלום, ברצון לזכות, יוצרת מין אינטימיות. הדבר הכי טוב שיכול לקרות לנו – מכל הבחינות – גם מבחינת לוטונט וגם מבחינת העובדים – זה כשאנחנו זוכים עבור הלקוחות. המודעות להצלחות שלנו, לשירות שלנו גוברת, ויש הרבה מתעניינים ומצטרפים חדשים. הזכיות מאוד חשובות לי. העובדה שיש זרם של זכיות, לפעמים יותר לפעמים פחות, נותן כוח ואמונה ליום הבא. אנחנו עושים הרבה עבור הלקוחות שלנו, חוסכים להם זמן, עמידה בתורים, שלא יאבדו את הטופס, שיזכרו לבדוק זכיות, ועוד הרבה דברים אחרים. הבעיה היא שלא תמיד זוכרים את הצד הזה, הלקוחות לא תמיד שמים לזה לב. אבל כשיש זכייה, אף אחד לא יכול להתעלם מזה. זה הגאוות שלנו, ההצלחות שלנו.

אני אתן לך דוגמא נוספת: אני למשל מתה על כדורגל ואני רואה הרבה תוכניות ושידורים, אפילו בזמן שאני עם הילדים…ואתה מכיר את זה שיש פרשנים באולפן – אז לפעמים מביאים לך את אבי רצון או מישהו אחר, אדם שאף פעם לא שיחק או אימן בקבוצה מקצוענית…ונניח שיש לו מה להגיד, ואפילו דברים חכמים, וזה נחמד, מעניין. אבל כשעולה לדבר שחקן עבר או מאמן גדול – אבי נמני, שלמה שרף – אז זה כבר סיפור לגמרי אחר. הם יודעים על מה הם מדברים ברמת ההיכרות האישית. אז אותו דבר כשיש לנו זכיות, אנשים יודעים שלוטונט זכתה בפרס הראשון בלוטו, פעמיים!! אנשים יודעים שאנחנו לא מפנטזים, שאנחנו מבינים בביזנס שנקרא משלוח הגרלות לוטו וטוטו. לכן הזכיות כל כך חשובות לי, הן תעודות הסיום שלנו שתולים על הקיר.

ממלאת:

לוטו והרבה…

במקרה שאזכה בפרס:

אני ובתי אוהבות למלא לוטו ביחד. איך שסיימנו למלא אנחנו מקפלות את הטופס, שמות בתיק, נכנסות לאוטו ומתחילות לתכנן מה נעשה עם הזכייה – למי נעזור, מה נקנה, לאן נטוס. זה כיף, אנחנו אוהבות את זה.

סיפורים משנותיי בלוטונט:

בזכיות הגדולות של לוטונט אני עוד לא עבדתי כאן, אבל כן נכחתי בזכייה "קטנה", משהו כמו 39,000 ₪. מדובר בערבי תושב מזרח ירושלים, בחור בגילאי 40 פלוס, איש משפחה שעובד קשה למחייתו. הוא הגיע למשרדי לוטונט לאסוף את הצ'ק והיה נרגש מאוד. הוא גם לא פחד להצטלם, ובאמת יש לנו את התמונה שלו על הקיר. הרבה מן הזוכים שלנו מעוניינים להישאר אנונימיים – וזו גם מדיניות החברה, לעולם לא נחשוף פרטים שעלולים לפגוע בלקוחות שלנו. לכן בעצם המציאו את מסיכת הזכייה…בכל מקרה, הוא כלל לא חשש, הוא מאוד פירגן לנו. לפני חצי שנה פגשתי אותו בבית חולים בירושלים. בגלל שהוא ג'ינג'י, והתמונה שלו על הקיר במשרד שלנו, זיהיתי אותו מיד. ניגשתי אליו והוא לא זיהה אותי, אבל אחרי שהצגתי את עצמי כעובדת לוטונט, ישר התחלנו לשוחח. היה כיף לפגוש זוכה לשעבר שלנו, נתן לי תחושה של כוח.

זוכה נוסף שאני זוכרת זכה אצלינו זכה במשחק שנקרא פיס 777. במשחק הזה הבאנו פרס ראשון – מדובר ב – 70,000 ₪ פרס ראשון, מעל 20 פעמים. אחת הזכיות היתה זכייה קבוצתית, כך שכל זוכה קיבל מעל 9,000 ₪. הבחור הגיע, בחור צעיר, רווק, מאזור המרכז, הביא איתו עוגות, בקבוקי קולה – ואפילו בושם לנציגה שעשתה לו את המנוי בטלפון. חודשיים אחרי שהוא עשה מנוי, הוא לא רק כיסה את עלות המנוי פיס 777 שהוא עשה, אלא גם נשארו לו אלפי שקלים לבזבוזים.

כיום אני עוסקת הרבה בהכשרת עובדים, בגיוס ובהדרכה. לא פשוט לקחת אנשים ולהשקיע בהם כל כך הרבה ידע ואנרגיה, כשלפעמים אין התאמה. לפעמים זה מעייף, מתיש, ולא תמיד יש הצלחות מיידיות, לפעמים יש אכזבות. מצד שני, במהלך השנים עברו אצלינו בחברת לוטונט עשרות עובדים, אפילו מאות, ואפילו יצאו מזה כמה חתונות, ילדים – יש לנו סוכן שטח שהתחתן עם אחת העובדות, שני סוכנים שנפגשו אצלנו בהדרכות, ובשבוע שעבר היינו בברית של הבן הראשון שלהם. לוטונט לאורך השנים הפכה למשפחה עבורי.

חזרה לראש הדף


מיכל, עובדת במחלקת שיווק

דבר ראשון בבוקר:

מודה לבורא עולם.

מוטו:

"הסבלנות משתלמת".

מה חשוב לי בעבודה:

הקשר האנושי עם הלקוחות שלי.

ממלאת:

לוטו לעתים.

במקרה שאזכה בפרס:

אדאג לילדים לכל החיים. אתרום למי שנזקק באמת. אחזק לומדי תורה.

סיפורים משנותיי בלוטונט:

אני עובדת בחברת לוטונט 7 שנים. הגרלות הלוטו והטוטו הם חלק שגרתי מחיי. העליות והמורדות בפרסים, באדרנלין, בזכיות תמיד שומר על הדם חם. תמיד קורה משהו מעניין בעולם מפעל הפיס, וכפועל יוצא, גם בעולם לוטונט. הגעתי לכאן אחרי בעלי, הוא היה עובד לוטונט לפני, ואני הגעתי בעקבותיו. בהתחלה עבדתי במחלקת שירות לקוחות ורק לאחר מכן הגעתי למחלקת המכירות.

הזוכה הכי גדול שלנו בכל הזמנים, הזוכה ב – 11.5 מיליון ₪, היה לקוח של בעלי. אני לא יכולה לתת את הפרטים שלו, הוא גם מאוד ביקש לא להיחשף ואני מבינה אותו. הסיפור המעניין בעיני שהוא דווקא החליט לא לחדש את המנוי אחרי הזכייה שלו. אם זכית פעם אחת, אתה כבר יודע שזה יכול לקרות, אז למה לא להמשיך? אבל יכול להיות שאני מדברת דרך עיניים של סוכנת מכירות, הוא החליט שהמזל האיר לו פנים פעם אחת דרך הלוטו והביא לו את הפרס הראשון – ובזה הוא מסתפק. אני יכולה לכבד את העמדה הזאת.

סיפור זכייה עדכני משנת 2008 גם יש לי: מדובר בבחור צעיר, בן 20 מצפת. הוא מתקשר אלי יומיים קודם לכן ורוצה לבטל את המנוי, עכשיו אנחנו עובדים עם אותם לקוחות, ואני כבר מכירה אותו משיחה או שתיים שניהלנו בעבר. ואני מדברת איתו ומשכנעת אותו, נשארו לך חודשיים במנוי, תסיים אותם – לא תרצה, לא צריך, אבל לא חבל להשלים את התקופה, את כל השנה? יומיים אחר כך – יומיים! – אנחנו מביאים זכייה נוספת במשחק פיס 777 של הלוטו, והוא גוזר קופון של כמעט 10,000 ₪. התקשרתי אליו יומיים אחרי השיחה הקודמת, הוא חשב שאני עובדת עליו, חשב שזו שיטה מתוחכמת לשכנע אותו להאריך מנוי. אמרתי לו, "תגיד, על מה אתה מדבר, אני הולכת להעביר לך 10,000 ₪ לחשבון הבנק שמסרתי לי – זה נשמע לך כמו שיטת שיווק ומכירות הגיונית?!" לקח לו רבע שעה לעכל את מה שאני מספרת לו, ובסוף נקלט.

לקוח נוסף שיש לי, טיפוס מיוחד הוא פרופסור מאזור המרכז. פרופסור למדעים. עכשיו הוא מנוי איתי משנת 2003, הוא אחד המנויים הותיקים שלי. עכשיו זכיה גדולה הוא עוד לא הביא, אבל כל כמה זמן הוא זוכה בסכומים קטנים, פה 900 ₪, שם 5,500 ₪ – זה פשוט נדבק אליו. ואני הרי כל פעם מתקשרת לעדכן אותו בזכיות, ומוודאת שהוא שם לב שנכנס לו כסף לחשבון. בכנות, אני לא חושבת שהוא שילם שקל על המנויים שלו בחמש שנים שלו איתנו – הכל הוא שילם מהזכיות שלו. מבחינתי כנציגה זה תענוג, לקוח כזה לא צריך לשכנע להישאר, הוא רואה את התוצאות כל הזמן.

יש לי לקוח שאיתי כבר כמה שנים לא זוכרת בדיוק כמה, ערבי תושב כפר בצפון. הוא עובד באחזקה, בעל משפחה ומחזיק אצלי כמה מנויים פעילים. הרבה אנשים רוצים לפרוס את ההשקעה החודשית שלהם על פני כמה מנויים, אז הוא למשל, יש לו 2 מנויים בטוטו קבוצתי, זאת אומרת שאם הקבוצה זוכה, יש לו פעמיים את הזכייה שמגיעה לכל אחד מחברי הקבוצה. בנוסף יש לו עוד 2 מנויי לוטו – אחד לוטו אישי והשני לוטו קבוצתי. עכשיו כשהוא עושה ארבעה מנויים כאלה אצלנו, הוא מקבל ים מתנות וצ'ופרים, הגרלות חינם בפיס 777 ואפילו מנוי מתנה לשנה חינם לגמרי. אז ככה הוא פרוס על פני כמה הגרלות כמה אפשרויות זכייה וסיכויים – הוא מתייחס לזה ממש כמו השקעה.

אני אפילו למדתי ממנו איך להסתכל על הדברים אחרת, הוא מסביר לי ומשכנע אותי למה הפריסה שלו הכי טובה, יחסית לסכום שהוא משקיע בחודש. במקום לרוץ לדוכן ולהתעסק עם עשרות טפסים שונים, אולי אפילו מאות, הוא מרים לי טלפון פעם בחודש ואני מרכזת לו את כל הזכיות שלו. אני כאילו עובדת אצלו, הוא בחור ממש חכם בעיני. כמובן שהוא יכול לבדוק כל טופס וטופס. במנוי טוטו הוא מקבל את הניחושים שלו כל שבוע אליו הביתה בדרך המועדפת עליו – פקס, מייל, דואר. כך שהוא יכול לבדוק אותנו תמיד ואני בטוחה שהוא גם עושה את זה, האמת שגם אני הייתי בודקת…לכן אנחנו שולחים את הטפסים ללקוחות, תמיד להראות להם ולתת להם את הכוח לבדוק בכל רגע שהם רוצים. בהגרלות הלוטו המנויים מקבלים את המספרים שלהם על כרטיס מעוצב, נראה כמו כרטיס אשראי. בכל רגע נתון הוא יכול לבדוק בעיתון או לגשת לדוכן פיס ולבדוק אם המספרים שלו זכו בהגרלת לוטו כזו או אחרת.

חזרה לראש הדף


שרית, עובדת מחלקת שירות לקוחות

דבר ראשון בבוקר:

מתחילה את הבוקר בשמחה.

מוטו:

טוב לי איפה שאני – בעבודה, בחיים.

מה חשוב לי בעבודה:

לשמור על אוירה טובה, שמחה, לעתים משוגעת…

ממלאת:

לוטו מדי פעם.

במקרה שאזכה בפרס:

שוכרת לנו משרדים בעזריאלי, קונה מרצדס, והשאר נתון למשא ומתן.

סיפורים משנותיי בלוטונט:

אני עובדת בלוטונט 7 שנים, אני אחת העובדות הוותיקות ביותר. התחלתי את דרכי במחלקת טלמרקטינג, שם הגעתי עד לניהול המחלקה כולה. לאחר מכן, עקב בעיות עם אחד המנהלים, עזבתי את העבודה לתקופה של תשעה חודשים. חברות שלי מהעבודה הצטערו כשזה קרה, חני אפילו בכתה. האמת היא שגם אני הצטערתי, אבל זה חלק מהחיים. שבוע אחר כך, לוטונט העזיבה את אותו מנהל "סורר" (צוחקת). לאחר כמה חודשים פנו אלי וביקשו שאחזור ללוטונט. שמחתי לחזור הביתה, ולמרות שהיו לי הצעות אחרות, היה לי כאן טוב קודם לכן, וטוב לי גם עכשיו. כיום אני במחלקת שירות לקוחות.

אני זוכרת את החודש בו זכינו פעמיים בפרס הראשון בלוטו. זה היה מטורף. הזוכה הראשון, היה מדובר בזוג, ביקשו שלא נוכל לראות אותם. נכנסנו כולנו לחדרים, ומיכה ליווה אותם לכספת בכדי לקחת את הטופס הזוכה ולגשת איתו למפעל הפיס. מיכה הביא עימו צוות צילום ואפילו קנה שמפניה. כולנו התרגשנו מאוד.

שבוע וחצי אחרי זה, אנחנו מתבשרים שיש זכייה נוספת בפרס הראשון בלוטו. הפעם הזכייה היתה צנועה יותר – "רק" 7,500,000 ₪. היה אדם חרדי, אב לשמונה מדרום הארץ. הוא היה לקוח שלנו במשך כמה שנים, והתמיד עד שזה קרה. היה מדהים. את יודעת שאנשים זוכים במיליונים, אבל עד שאת לא רואה את זה מול העיניים, את לא ממש מאמינה שזה קורה. לא הצלחנו להפסיק לחשוב על איך החיים שלו ייראו מעכשיו ואילך. בפרנסה יומיומית הוא עובר לחיות בחלום, בשקט כלכלי, דבר שקשה לדמיין.

האפקט של הזכייה הכפולה הזאת על החברה היה מדהים. הסיפור עורר ממש סערה, היו כתבות בעיתונים, טלפונים לא הפסיקו לצלצל, היה בלגן שחבל על הזמן. אפשר להגיד שבמשך שנה וחצי עוד שמעו על הזכיות המדהימות האלה. תדע לך שככל שאני יודעת, אין אף חברה מהמתחרות שלנו שהביאה זכיות כאלו בלוטו, אף אחת מהן! אנחנו לוטונט המקורית, כשאנחנו קמנו, ואני זוכרת את זה טוב, לא היו מתחרות. עברנו את הצרות עם מפעל הפיס, ואחרי שקיבלנו את אישור בית המשפט, היינו אנחנו לבד. אחרי הבום של הזכיות שלנו, התחילו מתחרים להגיע. והמתחרים כולם מנסים להטיל בוץ במי שמוביל את השוק, ככה שזה אף פעם לא פשוט. אבל אני יכולה להגיד לך, בתור מי שכאן כל כך הרבה שנים, שאין אף חברה אחרת שיש לה זכיות כאלו, ושיכולה להתגאות בלקוחות שהם מנויים 5, 6 ו – 7 שנים ברציפות!

שם מלא: טלפון: דוא"ל: